miercuri, 9 mai 2012

Europa League 2012 Final

Cel mai important eveniment sportiv al ultimilor 30 de ani din Romania, urma sa aiba loc peste cateva ore pe Arena Nationala din Bucuresti : finala Europa League 2012 dintre Atletico Madrid si Athletic Bilbao. Nu trebuia sa ratez asa ceva, asa ca pe la 8 seara nu eram inca hotarata daca sa fac caca sau sa fac mai intai baita. Pana la urma am facut baita si tocmai cand sa ies, mi-a venit... Mami a fost foarte inspirata si m-a "plantat" pe toaleta cu reductor. Si dupa o concentrare maxima de cateva minute, am reusit prima data sa fac singura caca la toaleta..., incurajata si aplaudata de mami si de tati. Trebuie sa fi fost tare mandrii de mine !

PS: Dupa acest moment memorabil din viata mea, ne-am uitat cu totii la meci... Eu tineam cu Bilbao, dar din pacate au pierdut cu 3 la 0, iar acest rezultat m-a intristat profund...

Niciun comentariu: