luni, 31 octombrie 2016

Mancare si plimbare - Icod de los Vinos

Dupa ce am ajuns "acasa", am luat masina si am plecat intr-o scurta excursie spre Icod de los Vinos.



Aici am mancat ceva cartofi prajiti cu branza si mezeluri traditionale...



Un fel de omleta cu branza si rosii...



In concluzie, am mancat bine, mult si destul de ieftin. Sa lasam imaginile sa vorbeasca singure.



Dupa ce ne-am potolit foamea, am luat-o la pas prin cetrul vechi al orasului.



Si am ajuns si la Parque del Drago, arborele dragonului, simbolul natural al insulei. Este vorba de un copac batran de peste 250 de ani, cel mai vechi arbore "in viata" din specia sa. Se spune ca a existat in acest loc un alt arbore si mai batran, in varsta de aprox. 6000 de ani, inalt de 21 de metri si cu circumferinta trunchiului de 14 metri, care insa a fost distrus de o furtuna in 1868.



Nu stiu daca aici era locul vechiului arbore, insa mi-a placut sa fac o poza.



Eu si mami am plecat inainte sa admiram marea si peisajul.



Dupa atata mers, ne-am asezat la baza scarilor sa ne odihnim un pic. Nu coboram ? Vai ce bine, asta inseamna ca nici nu avem de unde sa urcam...:)



Dupa o zi plina, ne-am intors obositi la hotel sa adormit mult si bine. Ne pregatim pentru o noua zi plina de surprize si aventuri.

Niciun comentariu: