vineri, 14 aprilie 2017

Jocurile fermei

N-am terminat cu locul de joaca, pentru ca am nimerit intr-un alt spatiu, special amenajat pentru copii, cu diferite joculete.



In primul joc trebuia sa sari cu sacul printre oite intr-un timp cat mai scurt.



In al doilea, aveai un traseu pe care trebuia sa-l parcurgi sarind pe o oita de plus.



Apoi, iti puneai o palarie de paie pe cap si cautai gainile sa vezi daca au oua.



Daca aveau, le strangeai in cosul de pe palarie, iar la sfarsit trebuia sa le asezi in cofrage de oua.



Dupa cateva minute de asteptare, am facut si o poza cu mielul Shaun si prietena lui.



Am auzit ca e rost de petrecere si m-am infiintat rapid langa scena.



Aici au aparut diferite personaje din filmul de animatie "Mielul Shaun", dupa care au urmat niste animatori si muzica antrenanta.



Iata ce bine m-am distrat si am dansat !



Dupa atata zbenguiala, am trans pe dreapta, la umbra.



Vedem si noi ceva flori sau pierdem timpul aiurea ?

Niciun comentariu: