joi, 4 octombrie 2018

Castelul Sforza

Dupa ce am mancat ceva prin centru, am luat-o la pas spre Castelul Sforza.



Chiar la intrarea am fost intampinati cu raceala de o fantana arteziana.



M-am dus un pic pe gazon sa vad cat de inalte sunt zidurile...



Dupa ce am trecut podul am intrat in curtea interioara a castelului.



Iata si fatada cealalta, cea care gazduieste si un muzeu al copiilor.



Am iesit din castel trecand un pod destul de mare peste un sant destul de mare de aparare.



Mami a vrut sa admire florile de la intrarea in parc, iar undeva in spate se vede "Arco della Pace".



Nu am mai mers mult si am intalnit o multime de baloane de sapun.



Dar si o mana imensa de culoare alba.



Si, am ajuns si la stadionul cu tribuna "Cladirea Appiani".



Aici se desfasurau mai multe competitii sportive pentru copii si adolescenti.

Niciun comentariu: