vineri, 28 mai 2010

Cum sa-ti adormi parintele in 4 pasi !

Azi noapte nu am putut sa dorm deloc.... Mama sforaria, tata la fel... ce sa mai, un chin ! Nici nu stiti cat e de greu pentru un copil sa adoarma in asemenea conditii. Dar totusi am reusit sa o adorm pe mama in patru pasi simpli :

  • Pasul 1 : Printr-un viclean siretlic se convinge mamica sa ma ia in pat cu ea sa dormim.



  • Pasul 2 : Mama cedeaza rugamintilor mele, iar eu incep sa ma zbengui continuu. Oboseala isi face simtita prezenta, iar mama adoarme.



  • Pasul 3 : Mama doarme destul de profund, iar eu sunt pe cale sa-mi realizez visul.



  • Pasul 4 : Eroare ! Mama sforaie din greu si nu stiu cum sa o fac sa se opreasca. Am ales metoda pumnului in gura (pumnul meu mic). Nu prea a dat rezultate dar a avut efect temporar.....



PS : E o vorba in popor : " doarme ca un copil" !

Un comentariu:

cineva spunea...

sunt foarte simpatice...uoff ce vremuri frumoase!