miercuri, 25 august 2010

La multi ani, Nasu' !

Azi este ziua de nastere a nasului meu de botez (doar 31 de anisori...) si aniversarea a 3 ani de casatorie a nasilor Cristi si Luciana. M-am imbracat in rochita cu floricele si m-am prezentat la restaurant sa ii urez nasului "La multi ani si sanatate !". Restaurantul mi s-a parut destul de cunoscut, parca mai fusesem pe acolo dar nu-mi aduceam aminte cu ce ocazie. Am intrebat-o pe mama si m-am lamurit : il stiam de la botez.

Unchiul Mada si clopul

Cu aceasta ocazie ne-am intalnit si cu unchiul Mada si matusa Monica, abia reveniti din Maramures. Cand au venit, eu dormeam regulamentar in scoica ! Au profitat ca dormeam si mi-au pus un clop maramuresean pe cap !



Bineinteles ca m-am trezit....., dar mi-a placut surpriza unchiului Mada !



In final, tin sa-i mai urez inca o data nasului "La multi ani !" si astept cu nerabdare sa degust si eu din cadoul special pe care l-a primit....!

Niciun comentariu: