sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Viitori prieteni...

Albert Theodor

Azi a fost o zi plina de evenimente pentru parintii mei... Mai intai, pe la pranz au fost la botezul unui mic "pretendent", Albert Theodor.



Dupa cum vedeti, Albert a avut o tinuta eleganta, de inspiratie franceza (papion si basca cu cozoroc). Din pacate nu am reusit sa ne cunoastem personal, dar sper sa ne intalnim cat mai curand posibil.


Ariana Maria

Seara a fost dedicata unui dublu eveniment: botezul "micutei" Ariana Maria, si nunta parintilor ei. Parintii mei nu puteau lipsi nici in acest caz si degeaba i-am asteptat eu pana pe la 12 jumate ca ei s-au distrat de minune pana dimineata...



Nici Ariana nu a fost mai prejos. A optat pentru o tinuta alba foarte eleganta si a rezistat la dans si petrecere pana dis-de-dimineata.



PS : Totusi, spre dimineata a adormit fericita si adulata de toata lumea prezenta...

Niciun comentariu: