vineri, 17 decembrie 2010

Zapadaaaaa !!!

Brrr ! Ce frig e afara !


Azi am fost putin afara din motive de bubita... Pana am ajuns la doamna doctor sa-mi examineze reactia la vaccin, care a luat-o razna, a trebuit sa trec pe-afara... Cu aceasta ocazie am vazut zapada pentru prima oara... E foarte alba si foarte rece...



Bineinteles ca am fost imbracata ca un ursulete... cu fular, manusi si geaca groasa... Dar tot am simtit gerul si iarna de afara...

Unde-i cald si bine


Dupa o ora de colindat am ajuns inapoi in casa unde am dat toate hainele jos de pe mine. Vorba aia : intra-n casa bebelus, unde-i cald si bine.



Am inceput catararea pe patul parintilor...



PS 1 : Mai am putin si ma ridic pana sus...
PS 2 : Nu va faceti griji din cauza bubei, o sa ma fac bine in curand. Stati pe apoape ca va anunt, cand sunt gata de zbeguiala...

Niciun comentariu: