vineri, 10 iunie 2011

Nisip fin, dar nu de aur...

Azi de dimineata am plecat spre mare. Eu dormeam, m-am trezit un pic la vama, dar am adormit la loc. Cand m-am trezit a doua oara, eram deja in Bulgaria foarte aproape de mare... Ne-am oprit pentru un schimb de pampersi, dar si pentru o prima plimbare pe nisipul fin...



Dupa cum vedeti, mi-a mai crescut un pic parul...



Daca as fi avut parul mai mare, asa ca mami, briza marii m-ar fi ravasit in cateva secunde. Asa..., am scapat ! Avantaj parul scurt !



Mersul pe nisip e chiar placut, un nisip fin, ca de aur. Nu, nu suntem la Nisipurile de Aur, ci mult mai departe de Romania, aproape de Nessebar...



Tati, vino sa te pup ca m-ai adus la mare... !



PS : De aici nu mai avem mult pana la destinatie : aproape o ora de mers.

Niciun comentariu: