sâmbătă, 31 martie 2012

Jurnal de activitati pe luna Martie 2012

  • 1 - primul meu turnulet de cuburi
  • 5 - zic mama si tata foarte clar, prima incercare de a ma imbraca cu pantalonii (am ajuns doar pana la genunchi...)
  • 6 - am inceput sa fac pisu' la olita (din 2 in 3, dar este un inceput...)
  • 11 - am urcat in patut si am adorit acolo singura...
  • 13 - dau ture de pat si le dau pupici parintilor, unul cate unul, pe rand...
  • 17 - Mmmm ! Mi-am frecat burtica atunci cand am vazut ciorbita de salata cu afumatura facuta de mami...
  • 17 - am inceput sa am pretentii si fitze la imbracaminte. M-am uitat in oglinda, m-am invartit prin tot patul, iar cu bluza roz aproape ca m-am imbracat singura...
  • 19 - tusesc (asta pentru ca sunt racita...), dar pun mana la gurita ca sa nu mai dau raceala si altor oameni...
  • 29 - recunosc urmatoarele personaje: mama, tata, MIA (adica Maia) si mai nou ... nana.
  • 31 - la Ramnicu Valcea am dat de mancare la porumbei...

Niciun comentariu: