sâmbătă, 13 aprilie 2013

Ganduri de copil racit

Am racit un pic mai mult si 3 zile am luat Nurofen + Panadol = Fara Febra, dar de la mine a luat si mami si tati, iar cand imi revenisem aproape de tot am luat inapoi raceala de la ei.
Verdictul a fost unul destul de dur : Antibiotic 1 saptamana. Asta e trebuie sa stau in casa si sa ma fac bine... O sa vina bunica Lenuta sa stea cu mine cat mami si tati merg la serviciu... Noroc ca am invatat cateva cantecele la gradinita pe care le pot repeta prin casa toata ziua. Iata cateva din stofele catelecelor pe care le stiu :

Vine, vine primavara
Se asterne-n toata tara,
Floricele pe campii
Hai sa le-adunam copii

Alunelu', Alunelu' hai la joc !
Sa ne fie, sa ne fie cu noroc.
Cine-n hora o sa joace
Mare, mare se va face
Cine n-o juca de fel
Sa ramana mititel. !

Sper sa ma fac bine cat mai repede, ca deja se face frumos si cald afara si abia astept sa merg la joaca in parc, cu mami si cu tati...

Niciun comentariu: