duminică, 14 septembrie 2014

Petrecere de ziua lui Albert

Azi sarbatorim ziua de nastere a lui Albert, un prieten de-al meu foarte bun...



Nici nu am ajuns bine in Promenada Mall la locul de joaca, ca ne-am si asezat la masa...



Dupa o masa copioasa,
Vine-o joaca sanatoasa.



Iata-l si pe micul nostru sarbatorit ! Nu-i asa ca-i frumos ?



Mai tarziu a venit si un pirat fioros cu care ne-am tot jucat...



Dar cel mai mult am fost incantata de bucataria complet utilata pentru fetitele cuminti. Aici mi-am "pierdut" cel putin o ora la cumpararea ingredientelor si la prepararea mancarurilor alese...



Si a venit si vremea tortului... Este unul in stil "Piratii din Caraibe".



Am primit si un balon colorat in forma de fluture...



Din pacate, dupa circa 4-5 ore, am parasit locatia nu inainte de a-l mai felicita inca o data pe chipesul sarbatorit...

Niciun comentariu: