luni, 30 noiembrie 2015

Maia la castelul Corvinilor

Nu se putea ca eu sa lipsesc din peisaj... mai intai am facut o poza la intrarea in castelul Huniazilor.



Dupa care, eu si cu mami ne-am odihnit un pic in sala tronului admirand frumusetea acesteia.



Urcatul pe scari nu a fost niciodata una dintre activitatile mele preferate...



Dar mergand prin culoarul catre turnul singuratic am gasit de cuviinta sa fac o poza...



Aici, la fantana sapata in stanca, mi-am pus o dorinta. Secreta !



Mergand pe langa zidurile castelului, gasesti tot timpul o noua perspectivaa frumusetii acestuia.



Aici mi-a fost un pic teama sa nu cad..., dar m-am tinut bine de parapet...



Si vitraliile interioare m-au impresionat...



Dar cel mai mult mi-a placut la masa....



Sa comandam ceva, ca mi se face foame...

Niciun comentariu: