duminică, 24 ianuarie 2016

Seara la...after ski

Seara am plecat sa hoinarim prin oras in cautare de hrana.



Am trecut prin zidul cetatii...



Noroc ca nu e mult de urcat, ci doar vreo 20-30 de scari ca altfel nu stiu daca reuseam.



In sfarsit la restaurant, iar aceasta este o farfurie traditionala pentru servit masa.



Tati si-a luat o bine-meritata bere afumata... zice ca a fost ceva cu totul special.



Iar eu astept cuminte sa vina mancarea. Am consumat multa energie pe partie si cred ca o sa mananc tot ce mi se pune in farfurie...



Tati si-a ales, ca de obicei, in acest loc, mancarea numita "Traista ciobanului".



Iar eu ma vrut ceva mai "light", asa pentru fete si anume ciulama de pui cu mamaliguta.



Daca nu ati ghicit despre ce restaurant este vorba va pot ajuta cu un link binemeritat pentru incepatorii in vizitarea orasului Sibiu : Crama Sibiul Vechi

Niciun comentariu: