sâmbătă, 30 aprilie 2016

Monumentul eroilor din Magura

Nu am ajuns bine in zona ca tati ne-a si pregatit o "surpriza".



Dupa ce am lasat masina jos in vale, am luat-o la pas spre dealul Magura.



Drumul nu este greu si este presarat cu banci de piatra pe care sunt inscriptionate numele locurilor unde s-au dat cele mai importante batalii din istoria Romaniei : Plevna, Podul Inalt, etc.



Am urcate destul de mult, nu-i asa ?



Si mai e cel putin inca pe atata...



Sa ne odihnim un pic la "Plevna"...



Printre copaci am vazut o priveliste minunata a orasului...



Si iata ca am ajuns la mausoleul eroilor de pe dealul Magura.



Eforturile noastre au fost rasplatite cu acest mic dar dragut monument al eroilor.



Din pacate am ajuns prea tarziu sa-l vizitam si inauntru...poate data viitoare.

Niciun comentariu: