marți, 2 mai 2017

Party la after-school

Dupa amiaza, tati s-a dus la cofetarie sa ridice tortul ales de mine cu bunicul.



Arata foarte bine, cu pisicile aristocrate, sper sa fie la fel de gustos precum e de aratos.



Dupa cercetari indelungi de 10 minute am gasit o bricheta sa aprindem lumanarea de 7 ani. Tati, este numai vina ta. Eu ti-am spus sa te apuci de fumat !


La multi ani, Maia !



L-am ajutat pe tati sa imparta tort si sucuri la toti copiii, dupa care am trecut in banca si chiar am mai cerut o portie.



Tortul a fost excelent, chiar daca nu toti copiii l-au apreciat. Martipan, blat cu fructe exotice si crema cu fructe de padure, o combinatie foarte reusita...



Am facut o poza si cu doamna de la after-school, care mi-a urat toate cele bune.



La coborare am avut grija sa nu-mi murdaresc rochita si am pasit pe trepte ca o adevarata printesa.



Si asa am ajuns la panoul de onoare... cu opere de arta ale elevilor din scoala.



Sa mergem acasa pentru ca trebuie sa ne intalnim diseara si cu alti invitati.

Niciun comentariu: