joi, 2 noiembrie 2017

La plaja

Dimineata, la plaja, ne-am dat cu crema pe spate si jucam un joc de carti pana intra in piele.



Am plecat pe plaja spre coral...



Pe drum am vazut camilele... Tati, ne plimbam si noi cu camilele ?



Plaja este superba, nu-i asa ?


Makadi Bay



Un cocostarc si-a facut aparitia pe plaja si se plimba relaxat pe langa noi.



Am ajuns si la zona cu mai multi corali. Am intrat si cu tati in apa si am vazut o gramada de pestisori viu colorati: Nemo, Dory, pestele Napoleon, pisica de mare, pestele sageata si multi alti pestisori in bancuri mari si animate de toate culorile.



Pacat ca tati nu a putut sa mearga mult mai in larg sa vada chiar tot coralul, dar a vazut destul de multe chiar si aici, aproape de mal.



Chiar si mami a vazut bancurile colorate de pesti, chiar daca nu stie sa inoate, pentru ca erau destul de aproape de mal. Doar trebuie sa-ti pui ochelarii si sa bagi capul in apa si admiri pestii cum se misca in voie.

Niciun comentariu: