miercuri, 11 iulie 2018

Dino Park si Busteni - ziua 3

Azi a iesit si soarele pe strada noastra si la propriu si la figurat.



Imediat am plecat spre cetatea Rasnovului, iar eu sunt liderul de formatie.



O sa intram si la DinoPark sa vedem dinozauri in marime naturala.



Uite unul dintre ei, ceva mai mic, dar destul de infricosator.



Dupa aceea am mers sa vizitam gradina zoologica unde am vazut o gramada de animale.



Dar, cel mai distractiv a fost plimbarea cu "lebada" pe Lacul Noua, aflat in apropiere.



Programul taberei continua in Busteni cu distractie in Fun Park Kalinderu.



Aici ne-am dat cu sania tobogan pe un traseul destul de lung, de 500 m.



Mi-a venit si mie randul si am prins viteza destul de mare, noroc ca am fost in spate.



Dupa o tura cu sania, ne-am jucat pe iarba si am mers si la tubbing.



Azi chiar a fost o zi distractiva, dar ceva cam incarcata, pentru ca doua zile a plouat.

Niciun comentariu: