vineri, 25 mai 2012

Bucharest City Tour cu viitorii fini

Azi, Carmen si Costel, adica viitorii nostri fini, ne-au facut o vizita de curtoazie si nu numai. Mami si cu tati au planificat cate ceva pentru ziua aceasta speciala, dar vremea nu pare sa tina cu noi...

Mai intai am asteptat autobuzul turistic cu etaj. A venit destul de greu, dar pana atunci m-am jucat un pic cu Costel...



Si iata-ne pe la Cercul Militar National...(Apare in poza, dar va rog sa nu va uitati la Mugur Mihaescu, chiar daca vrea sa fie primar la Sectorul 5...)



Chiar daca a inceput un pic sa picure, Palatul CEC tot arata impresionant...



Dupa ce am dat o tura pe la Palatul Parlamentului(mai vechi... Casa Poporului), pe la Unirii, pe Magheru, am vazut Arcul de triumf si Parcul Herastrau cu Muzeul Satului, turul s-a incheiat in fata Muzeului Antipa...



La muzeu mi-a placut foarte mult, desi nu am recunoscut decat cateva animale: catel si pisica. Dar pentru restul participantilor cred ca a fost superb, mai ales ca a fost renovat si redeschis de curand... Gata, ca deja mi-e foame..., mergem si noi sa mancam, la mama, la tata, undeva ?

Niciun comentariu: