sâmbătă, 5 mai 2012

Volum de poezii

Acum ca stiu sa vorbesc cat de cat, am compus cateva poezii pe care vi le dedic voua, celor care-mi urmariti blogul. Cred ca va dati seama care sunt cuvintele pe care pot sa le pronunt...

----------1-------------

Bibi, Tibi si Vladut
Sunt ai mei prietenuti.

----------2-------------

Mami, tati,
Mia, nana,
Stiu sa beau
Apa cu cana.

----------3-------------

Puiu face piu, piu, piu
Tati merge cu titiu'.

----------4-------------

Ata da si nu asta
Stie totul buiaca.

----------5-------------

Pisi face miau, miau
Cutu' face ham si ham

----------6-------------

Pisu apare din apa
Caca vine dupa papa
Tati ma da uta, uta
Iar eu hopa si fuguta.


Si in final: o poezie imbratisata destul de complicat...

----------7-------------

Curat,
Sunt o mica acritura
Am un castravete-n gura
Murat.

Niciun comentariu: