duminică, 29 iulie 2012

La delfinariu din Constanta

Am ajuns la Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii din Constanta cu o jumatate de ora inainte de a incepe spectacolul. Mami s-a dus la Planetatiu, iar eu si cu tati ne-am pierdut vremea pe la locul de joaca din apropiere. Dupa o lunga asteptare de aprox. 15 minute, am intrat in delfinariu si am prins locuri in primul rand...



Tati, lasa-ma pe mine sa fac poze, bineinteles ca am inceput sa plang ca tati nu m-a lasat si toata lumea se uita fix la mine... Pana la urma a cedat: vezi ce inseamna perseverenta ?



Am urmarit demonstraţia celor 3 delfini Pei-Pei, Ni-Ni şi Chen-Chen.



Sariturile au fost incredibile, mai ales ca stand in primul rand am fost privilegiati sa avem parte de cei mari mari stropi din tot delfinariu...



La un moment dat, unul din delfini a sarit sa loveasca o minge de plaja care a aterizat fix in bratele lui tati... Eu m-am speriat un pic, dar mi-am revenit repede si am urmarit demonstratia in continuare cu foarte mare interes...



PS : Chiar daca "show"-ul a durat in jur de o jumatate de ora, eu spun ca a meritat sa vedem ghidusiile si ciumbuslucurile pe care le-au facut aceste animale simpatice.

Niciun comentariu: