duminică, 8 iulie 2012

La "tara", in comuna Berceni...

Azi am fost in vizita la Alex si Mihaela. Am profitat de vremea buna de afara si m-am jucat prin curte...



Mi-am luat un suc sa ma racoresc...



Alex uda gazonul, iar eu ma laud cu cat suc am baut...



Ar trebui sa nu mai stau pe capacul de la beci, nu trebuie neglijata acceleratia gravitationala...



Stai intai sa las sucul pe masa...



Daca tot am ajuns aici, nu stica o gustarica alaturi de tati...



Alerg de una singura si sigur o sa castig competitia : o asemanare izbitoare cu echipa de fotbal a Spaniei care a cam jucat singura la EURO 2012 si, surprinzator, chiar a si castigat... :)



PS : Dupa doua-trei ture de casa, si credeti-ma ca e destul de mare casa, am zis ca sa mai stau putin pe scaunel, sa ma relaxez si sa admir apusul fiebinte al soarelui de Berceni. Daca nu ati observat pana acum, mi-am luat tricoul cu Spania la purtare...

Niciun comentariu: