sâmbătă, 8 septembrie 2012

Ador nisipul...

Tatal meu e obosit.
Doarme profund pe nisip.
Isi da seama tati oare
Ca eu m-am urcat calare ?



Stati un pic sa ma dau jos
Si s-adun nisip frumos.
O sa-l arunc de sus,
Fiindca tati doarme dus.



Inc-o data si inc-o data
Treaba este terminata
Haide ca mai am un pic
Sa-l acoper si pe slip.



Dupa ce am terminat
Eu frumos m-am imbracat
Si la baie am plecat
Am ceva de rezolvat.



Misca-te mai cu talent
Chiar daca nu-i urgent.
Cine stie cum iti vine
Si chiar o sa faci pe tine.



PS : In afara de activitatile obisnuite pe care le fac cand ma duc la mare (baie, joaca cu nisip, si jucarii, etc), azi am decis sa-l ingrop pe tati in nisip, si am reusit doar partial... Sper ca va plac versurile mele cu referire la aceste acetivitati.

Niciun comentariu: