duminică, 9 septembrie 2012

La plimbare cu bicicleta

Dupa cum mi-au promis aseara, ai mei au inchiriat o bicicleta cu 4 roti si azi dupa amiaza, dar pentru o ora intreaga, sa avem timp sa facem un tur mare de statiune...



Eu am dormit de amiaza si sunt un pic suparata ca mergem prea incet, dar trebuie sa am rabdare pana isi gasesc ai mei ritmul de pedalare corespunzator.



Am ajuns la capatul de nord al statiunii, iar mie mi-e un pic foame...



Mare, plaja si statiune cat vezi cu ochii...



In drumul nostru de intoarcere am trecut si prin rezervatia "Baltata". Zici ca suntem la munte, nu la mare, nu-i asa ?



Iata si un punct de observare sau un foisor aflat pe marginea aleii din padure...



PS : O ora cu bicicleta a fost suficienta atat pentru mine cat si pentru "biciclisti", numai buna pentru a-ti face pofta de mancare... Asa ca hai sa lasam bicicleta la centrul de inchirieri si sa mergem la masa ca acum vine soricelul...

Niciun comentariu: