sâmbătă, 24 mai 2014

Aventura printre copaci

Sa-nceapa aventura... Dupa ce m-am echipat corespunzator, a urmat un mic instructaj in vederea intrarii in parcul de aventura.



Sa trecem la treaba...



Am inceput cu cel mai usor traseu pentru copii...



Partea cu treptele a fost destul de usoara...



Aici, in schimb, am avut nevoie de putin ajutor...



Trebuie sa fiu tot timpul asigurata, ca nu cumva sa cad...



Hai ca pana la urma am ajuns un punct de siguranta.



Urmeaza sa merg pe sarma si sa trec printre inele in acelasi timp.



Dupa ce m-am dat cu tiroliana din finalul traseului usor, am trecut la nivelul urmator.



Acest traseu este la o inaltime mai mare si pare un pic mai dificil...



Important este sa fiu atenta si sa nu ma grabesc...



Hai ca mai am putin si termin, nu-i asa mami ?



Uite cum imi tin echilibrul pe banda elastica !



Astept sa ajung la sfarsit sa ma dau cu tiroliana...

Niciun comentariu: