vineri, 9 mai 2014

Maia si plaiesii din Cetatea Neamtului

Urmatoarea oprire a fost la Cetatea Neamtului... Un urcus destul de solicitant ne-a facut sa ajungem la baza cetatii.



Podul curbat de la intrarea in cetate este impresionant. Eu am obosit un pic si l-am rugat pe tata Costel sa ma "care" un pic in carca...



Iata-ne pe toti pe pasarela...



Eu merg inainte, dar trebuie sa am grija la capcanele ce se ascund la intrarea in cetate...



Aici este capcana pentru cai si calaretii ce vroiau sa atace cetatea...



Suntem in interiorul cetatii si vrem sa vedem toate camerele interioare...



Aceasta este curtea interioara cu fantana din centru...



La sfarsit s-a nimerit sa vedem si o mireasa si nu am ratat momentul sa facem o poza cu ea pe pasarela.



Mi s-a facut foame, noroc ca acum doar coboram....

Niciun comentariu: