duminică, 19 octombrie 2014

Dupa-amiaza, iar la plaja !

Nici o zi fara baie in mare pare sa fie regula in acest concediu. Astazi de dimineata se parea ca nu am nici o sansa, dar soarele a revenit in forta dupa amiaza si baita in mare a devenit o necesitate si nu un lux.



Dupa o baita racoroasa, am plecat la plimbare cu tati si am nimerit o portie zdravana de distractie. Ursuletul a fost cel mai dragalas dintre toti...



Am revenit la joaca in nisip... Daca imi spuneai de dimineata ca spre seara o sa mor de cald, te trimiteam imediat la culcare...



Tati, hai sa mergem pe faleza sa admiram privelistea...



Mi-am luat tricoul pe mine sa nu cumva sa ma "prajesc"...



In departare se vede frumoasa si faimoasa plaja "Nissi Beach". E cam departe de mers pe jos...



In drumul obositor spre cazare ne-am oprit sa admiram acest grad viu plin de trandafiri rosii.



Chiar am obosit dupa atata mers pe jos. Suntem plecati de la 9 dimineata si pana seara la 6 nu am vazut camera de hotel...



Oricum nu zabovim mult pentru ca incepe sa mi se faca foame...

Niciun comentariu: