duminică, 19 octombrie 2014

"M'Ayia Napa" sau "Hai in apa"

Azi e o zi mai friguroasa si se anunta un pic de ploaie... Sa vedem ce o sa facem... Am iesit un pic la plimbare prin oras... Ai mei au primit o veste socanta, tocmai din sectorul 4. Inginerul l-a sunat pe tati si i-a spus ca in apartament apa are cel putin 1 metru... pentru ca l-am inundat pe vecinul de sub noi...



Nu stiam cum sa reactionam mai ales ca singurele chei disponibile in tara erau una la Fetesti si a doua tocmai la Suceava, deci abia peste cateva ore bune puteam afla daca apartamentul "mai ia apa" din Ayia Napa. Am facut o poza de consolare in ideea ca vom lua primul avion inapoi daca situatia este foarte grava...



Dupa care ne-am rugat ca totul sa fie bine si pagubele sa fie cat mai mici...



Manastirea din centru este impresionanta si a avut un efect de calmant pentru parintii mei...



Doar Spiderman ne mai poate salva...



Sau Superman...



Sau o veste buna care speram sa vina de la Mada in jur de ora unu si jumatate...

Niciun comentariu: