sâmbătă, 23 iulie 2016

Galeria dinozaurilor

Noi am fost cazati in Bran, iar pana la Rasnov nu este decat un pas... cu masina.



Asa ca am mers la "Dino Park" - singurul parc cu dinozauri in marime naturala din Romania.



Unul dintre ei este atat de real ca mai sa vina sa-mi muste mana.



Unul cu creasta zici ca ma imbratiseaza...



Altul ceva mai mare si mai fioros ma invita la dans...



Dar cand a venit si Rares, unul a strigat dupa ajutor.



Asta cu pete este numai bun de folosit la "v-ati ascunselea".



Imi place si dinozaurul cu niste "pene" pe spate...



La mijlocul traseului am dat peste un vulcan care din cand in cand, la fiecare 2-3 minute, erupea si zdruncina toata platforma pe care stateam sa-l admiram.



Am ajuns si in zona lui "Archaeopteryx", dinozaurulul pasarilor...



Asta cu colti pare stramosul crocodilului... dar nu mi-e frica de el.



In schimb asta inalt este foarte prietenos, poate pentru ca este ierbivor ?



Am scapat, am nimerit peste unul nervos care era sa ma striveasca cu piciorul sau mare.



In sfarsit, am ajuns si la Tyrannosaurus-Rex, poate cel mai cunoscut dinozaur dintre toti.



A fost o experienta destul de infricosatoare, dar si educativa in acelasi timp.

Niciun comentariu: