sâmbătă, 23 iulie 2016

Relaxare la munte

Ieri am ajuns la munte pentru intalnirea anuala cu colegii lui tati, iar spre seara am asistat la un foc de tabara care se inalta 10 metri spre cerul instelat.



Azi avem distractie fara numar cu personajul "Red" din filmul "Angry Birds".



Am participat si eu la concursul de sarit cu sacul si chiar am castigat.



Red ne-a strans in jurul lui pentru a face planul de atac.



Suntem cu totii pregatiti sa ... ne jucam.



Red este surpriza parintilor pentru Ariana si Rares. Amandoi isi sarbatoresc zilele de nastere in perioada asta si a fost prilejul perfect sa ne distram cu totii.



M-am pictat pe fata cu culori care mai de care mai stridente...



Apoi m-am dat cu Ariana in leagan...



Si mi-am permis si eu sa incerc "cadoul" pentru Ariana: fotoliul pufos si relaxant.



Abia astept sa vedem ce program avem dupa-amiaza...

Niciun comentariu: