luni, 2 ianuarie 2017

Cetatea Oradei

Azi trebuie sa plecam din Oradea spre Cluj, unde o sa facem o oprire de o noapte.



Nu puteam sa parasim acest oras fara sa vedem cetatea, care se afla chiar in spatele Catedralei Episcopale Invierea Domnului.



Chiar de la intrare, ne-a intamplinat un ostas in armura completa.



Apoi ne-am uitat mirati de jur-imprejur la ardadele ce nu se mai terminau de la intrare.



Si am ajuns si la amfiteatrul in aer liber...



Poarta de intrare a cetatii are in mijloc schita cetatii in forma de stea in 5 colturi, arhitectura fortificatiilor fiind in stilul arhitectului fancez Vauban.



Am luat-o inainte pe podul ce uneste episcopia de cetate, si usor, usor am ajuns la masina. E ceva de mers pana la Cluj, 130 km, cred ca facem cel putin 2 ore.



Seara, am dat o tura si prin Cluj sa admiram centrul vechi frumos luminat si targul de Craciun, dar mai ales sa mergem undeva sa mancam.



Am gasit liber la Resturant Napoca 15, unde am mancat foarte bine. Unul dintre restaurantele de recomandat cu care nu dai gres daca mergi in Cluj-Napoca.

Niciun comentariu: