duminică, 1 ianuarie 2017

Targul de Craciun din Oradea

Spre seara am plecat la pas spre centrul orasului, la targul de Craciun.



Cladire veche din Piata Unirii.



Chiar langa ea se afla "Biresica cu Luna"



De data asta, bradul din centrul pietei mi s-a parut chiar mai spectaculos, pentru ca raspandea feeria sarbatorilor in toata piata.



Am ajuns si in piata Regele Ferdinand, unde avem pe centru Hotelul Astoria cu o arhitectura deosebita, iar in dreapta Teatrul de Stat, una dintre cele mai frumoase cladiri ale orasului.



Si, nu departe de acestea, chiar pe diagonala am regasit restaurantul "Butoiul de aur", unde ne-a facut placere sa mancam din nou.



Acum, am avut timp destul sa admiram si arhitectura si elementele de decor interior. Chiar este un loc deosebit, merita macar sa stai la o cafea, daca nu vreti neaparat sa mancati.

Niciun comentariu: