vineri, 24 august 2018

Sofia reloaded

La intoarcerea din Grecia ne-am oprit din nou la Sofia, si am vazut din nou Palatul National al Culturii cu ale sale fantani arteziene superbe.



Apoi am gasit inca o serie de fantani dansatoare si am facut un scurt popas.



Asta ca sa admiram superba cladire a Teatrului National "Ivan Vazov"



Ne-am continuat drumul pe langa fantana superba din piata Atanas Burov.



Chiar vis-a-vis de fantana se alfa "Palatul Prezidential"



Putin mai in fata o cladire inalta si impresionanta ne aduce aminte de cladirile comuniste din Bucuresti. Este vorba de "Cladirea Marii Adunari Nationale". Un fel de "Casa Poporului", dar ceva mai mica. Seamana destul de mult cu "Casa Presei Libere".



In mijlocul intersectiei se afla o monumentul Sfanei Sofia, ocrotitoarea orasului.



Acesta este kilometrul 0 al capitalei, iar nu departe se afla moscheea "Banya Bashi".



Trecem pe langa Palatul de Justitie si incepem sa cautam un restaurant.



Am ajuns la strada pietonala "Vitosha", plina de verdeata, turisti si restaurante.



Sigur gasim ceva de mancare aici, chiar daca este vineri seara.

Niciun comentariu: