sâmbătă, 18 august 2018

Spre Salonik

Azi ne-am hotarat sa mergem la Salonik pentru a vizita orasul.



Am asteptat un pic si a venit si vaporasul.



Dupa cateva opriri si in celelalte sate aflate in vecinatate, am ajuns in apropierea portului.



M-am ridicat un pic de pe scaun, ca sa simt mai bine briza marii...



Deja ne apropiem si incep sa se vada cateva obiective ale orasului.



Pare un oras cu o faleza superba, plina de verdeata.



Chiar asa si este, iar in spatele copacilor se inalta sement un fel de turn de televiziune.



Un vas de pirati astepta sa duc turistii intr-o croaziera pe mare.



Am coborat, dupa o calatorie de aproape 1 ora, chiar in apropierea Turnului Alb.



Fiind ora pranzului, ne-am asezat la umbra, la o bere rece. Tati, ca eu beau doar suc.



Asteptam amandoua pe banca, la umbra, cat in timp tati a scos ceva bani de la bancomat.



Sa mergem sa dam o tura cu autobuzul turistic !

Niciun comentariu: