sâmbătă, 22 septembrie 2018

Edenland - Balotesti

Dupa amiaza asta ne-am propus si am si reusit sa ajungem la Edenland.



Mi-am luat echipamentul si am inceput traseele prin copaci. Au un sistem de siguranta unic in Romania, numit "Linia Vietii".



Am mers si pe trasee usoare cu plasa, dar si ceva mai grele...



Aici, spre exemplu a trebuit sa trec prin niste tuburi mari de lemn.



Dupa ce am terminat traseele potrivite pentru varsta mea, am plecat sa vedem si restul parcului, pe aleea umbrelelor colorate.



Am jucat mini-golf si m-am descurcat destul de bine.



La tir nu m-am bagat si nici la paint-ball. Trebuie sa mai cresc un pic.



Dupa ce am vazut si gradina zoologica din interiorul parcului, am plecat spre masina cu speranta ca vom reveni si in anii viitori.



Data viitoare vreau sa incerc "Eden Jump", o saritura din copaci de la 15 metri inaltime si poate il conving si pe tati. Trebuie sa am minim 12 ani.

Niciun comentariu: