sâmbătă, 29 septembrie 2018

Transfagarasanul - DN 7C

Acum vremea este buna si imi permit sa ma urc pe stanci si sa ma departez un pic de langa ai mei.



Imi place cum se reflecta imaginea muntelui in apa cristalina a lacului.



In scurt timp au venit norii si a aparut ceata. Cred ca trebuie sa ne intoarcem spre cazare.



Cum am trecut pe partea cealalta de munte, a aparut din nou soarele, iar valea Argesului ni s-a intins in fata noastra.



Drumul cauta sa-si faca loc pe una dintre coastele muntelui.



Aici zici ca nu mai este loc de scapare, pe unde mai coboram ?



Ne oprim un pic sa admiram Cabana Salvamont 2000 si sa facem o realimentare cu apa de la un izvor de apa de munte.



La Conacul Ursului, m-am oprit sa ma odihnesc un pic pe scaun.



Aici ne-am luat "La revedere" de la muntele cucerit cu masina.

Niciun comentariu: