duminică, 4 august 2019

Distractie la mare

Am plecat dezamagiti de la parcul de aventura si am trecut la activitati cunoscute si relaxante la mare: plimbatul cu bicicleta in familie.



Am facut schimb de cateva ori si am dat pe rand cate doi la pedale, asta ca sa nu obosim prea tare. Bine, am schimbat doar eu cu mami, caci tati a fost la continuitate...



Dupa ce ne-am tras un pic sufletul, a ramas ceva timp si pentru minigolf.



Aici am avut parte de cateva provocari ceva mai dificile, dar am trecut mai departe.



Aici trebuia sa trimitem bila direct intr-o scoica, doar ca rampa fiind din beton, bila sarea destul de tare si iesea in decor.



Asta, in schimb, mi-a placut cel mai tare, mai ales ca am reusit sa fac bila sa treaca prin deschizatura din prima incercare. Am fost super-happy !



Si asa s-a terminat weekendul nostru la mare, cantonamentul inainte de Grecia.

Niciun comentariu: