sâmbătă, 17 august 2019

Kavala Old Town

Spre seara am plecat agale toti trei sa vedem centrul vechi.



Bine ca ne-am luat ochelarii de soare ca sa putem face si noi un selfie impreuna.



Plimbarea noastra ne-a scos in cale vehiul hotel Imaret, asezat frumos pe stanca, chiar cu priveliste catre apus si portul turistic.



Ne continuam drumul pe poteca admirand zidurile groase ale vechii cetati.



Am ajuns si in varful peninsulei de unde poti admira marea albastra.



Daca ne uitam spre vest, vedem si portul turistic si orasul cocotat pe dealurile dimprejur.



Dupa ce am trecut pe langa farul parasit, am ajuns la Biserica Adormirii Maicii Domnului.



Nu am ratat oportunitatea de a face o poza singura cu marea nesfarsita.



Iata si biserica vazuta dintr-o parte ! Pare mult mai mare si mai impunatoare, nu-i asa ?



Nu mai mergem mult si gasim un alt obiectiv turistic renumit: Casa-muzeu al lui Mohammed Ali.



Apoi, tot hoinarind prin oras, am gasit nistre trepte curcubeu...



Dar si cateva resedinte moderne cu vedere la mare.



Nu m-am catarat in copac sa culeg mere, pentru ca sunt destul de inalta.



Casele sunt foarte inghesuite si viu colorate.



Prin deschizaturile zidurilor poti admira portul turistic si apusul de soare.



Chiar langa acest magazin ne-am intalnit si cu ceilalti ca sa mergem sa vizitam cetatea.



Sa mergem pana nu se inchide !

Niciun comentariu: