duminică, 10 noiembrie 2019

CSM in Liga Campionilor

Dupa ce am terminat proiectul am ramas in parc si ne-am pregatit de marele meci de handbal din Liga Campionilor.



Stam in spatele portii, dar se vede destul de bine.



Eu cu mami si mama Timeei. Sunt un pic suparata ca nu ne-am luat floricele...



La pauza, tati o sa mearga sa cumpere popcorn, iar fetele raman cuminti pe randul 3.



Echipele intra pe teren, iar jucatoarle sunt prezentate una cate una.



Se intoneaza imnul Ligii Campionilor, iar atmosfera devine incendiara.



A inceput meciul si speram ca CSM Bucuresti sa castige.



Mi-am facut si eu o poza cu mascota echipei: tigrul, de unde si porecla "tigroaicele".



Din pacate, echipa noastra a facut un joc slab si a pierdut meciul, dar s-a calificat in grupele principale.



Plecam dezamagiti de rezultat, dar multumiti ca am vazut un handbal de calitate la cel mai inalt nivel.

Niciun comentariu: