sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Plimbarea de seara

Am ajuns in piata San Carlo, dar bradul nu este inca luminat. Poate ca este prea devreme...



Ne intoarcem inapoi sa admiram aleea constelatiilor, dar si piata larga si frumos luminata.



Am gasit un joc al numerelor si al umbrelor, dar si aici am ajuns prea devreme.



Ne intoarcem spre cazare si trecem pe langa magazinul echipei de fotbal Juventus Torino.



Am gasit si un ren care imi oferea 50% reducere la orice, dar eu doar am vrut o poza gratis cu el.



Luminile orasului sunt total diferite fata de cele cu care suntem noi obisnuiti...



Peste tot sunt reduceri de Black-Friday.



Druml inapoi e destul de lung, dar mai te uiti intr-o vitrina, mai admiri cate-o lumina...



Si ajungem destul de repede in zona. Azi a fost o zi de recunoastere, mai ales ca am ajuns destul de tarziu..., dupa ora 17.00. Mergem sa cautam ceva de mancare si sa ne odihnim pentru ziua de maine.

Niciun comentariu: