vineri, 3 ianuarie 2020

Prima zi de ski - dimineata

Prima zi de ski ne-a intampinat cu o vreme superba. Am luat teleskiul 5, dupa vreo 25 de minute de stat la coada... si am ajun sin varf, la turnul de televiziune.



Incepem cu cea mai lejera partie, dar si cea mai lunga, partia verde, numarul 6.



Sunt si portiuni un pic mai abrupte, dar e foarte buna pentru reacomodarea strict necesara cu skiurile.



Mi se pare ca am mers o gramada, pentru ca turnul pare foarte departe, dar nici macar nu am facut jumatate de partie.



Suntem in telescaun pentru o noua tura. Azi ne-am propus sa ne dam doar pe partia 6.



Chiar la inceput, pe dreapta, privelistea este superba.



Facem o pauza sa ne mai odihnim un pic.



Am facut o poza de facebook, pentru cand o sa fiu mare...



Mai dam o tura si cred ca mergem la masa. Deja mi-e foame.

Niciun comentariu: