vineri, 3 ianuarie 2020

Prima zi de ski - dupa-amiaza

Dupa o masa copioasa, am ramas doar cu tati si Andreea sa mai dam 2 ture.



E si pacat de vremea frumoasa de afara sa nu profitam la maxim.



Telescaunul aproape a ajuns si profitam din plin sa admiram turnul maiestuos din varf.



Undeva in departare, la vreo 50 km, se afla granita cu Grecia.



De data asta am facut cateva poze si pe portiunea a doua a partiei.



Inca o tura, din pacate cred ca este ultima. Deja este din ce in ce pai putina lume pe partie.



Am ajuns din nou la portiunea unde se merge pe plat si trebuie sa dai din bete ca sa inaintezi.



Peisajul este o combinatie reusita de alb cu verde. Din fericire, lipseste rosu ca altfel faceam steagul Bulgariei.



Eu si cu Andreea am luat-o inainte. Ne grabim sa ajungem la baza partiei. Este destul pentru prima zi de ski din acest sezon de iarna, pentru mine.



Sa vedem ce ne propunem pentru maine....!!!



Bilantul zilei: 5 ture pe partia 6, aproximativ 20 km.

Niciun comentariu: