luni, 15 august 2016

Beraria De Halve Maan

M-am apucat de crosetat...



Cum am intrat sa vizitam beraria, am si obosit de urcat scarile si m-am asezat un pic in crama sa ma odihnesc..



De aici, de sus, se vede foarte bine tot orasul, inclusiv turnul catedralei...



E cald si bine, si imi vine sa beau o bere... sau opt, ca pe tricoul lui tati...



Canalul serpuieste usor printre cladirile vechi...



Si am trecut la partea interesanta: degustarea. Din pacate doar mami si tati au voie pentru ca sunt adulti, eu doar suc... dar nu-i nimic, peste 12-13 ani...



Cea mai buna bere din Belgia se bea aici. Este singura bere nefiltrata din toata Belgia pe care o poti savura doar aici, proaspata si la draft...



Legenda nebunului care a sfatuit lumea sa bea bere in loc de apa pentru a scapa de ciuma... si a reusit.


Niciun comentariu: