duminică, 14 august 2016

Plimbare cu barca pe canale

Acum avem energie sa mergem sa ne plimbam cu barca pe canal, mai ales ca nu e coada asa de mare.



Si am plecat la drum..



E chiar interesant sa treci cu barca printre casele medievale, te crezi in alta lume...



Atentie la poduri !



Doua fete fericite si zambarete...



Ia sa vad daca ating podul...!



Si am ajuns si la partea cea mai spectaculoasa a traseului, cea cu terasa si casele vechi insirate...


De aici se vede si turnul primariei...



Sa facem un selfie sa nu creada lumea ca am fost doar eu si cu mami...:)



Dupa plimbare, venim si noi aici, la terasa, sa mancam ?



Pe drumul e intoarcere am vazut catedrala dintr-o alta perspectiva...



La prima impresie canalele par destul de largi, insa de acolo din barca ti se pare ca abia se strecoara sa treaca pe sub pod...



Acesta este un "must" al vizitei in Brugges. Daca nu te-ai plimbat cu barca pe canal, aproape ca nu ai vazut nimic...

Niciun comentariu: