duminică, 14 august 2016

Ciocolata si lampi

Dupa o portie zdravana de cartofi, am trecut la desert...



Muzeul ciocolatei ne invita sa admiram cele mai frumoase bomboane si praline.



Iata o expozitie cu alte forme interesante de ciocolata: pesti, oua, clopotei, braduti, etc.



Trebuia sa facem o poza si cu omuletii de ciocolata, nu ?



Dupa care i-am dat lui tati cel mai mare si mai dulce pupic.



Alte figurine de ciocolata, care mai de care mai colorate...



Apoi am trecut fara pauza catre muzeul lampilor: lampa lui Aladin fiind vedeta de la intrare.



Pana si printesele si reginele foloseau lampi..



Iata niste modele foarte interesante din cele peste 6000 de modele expuse.



La iesire nu puteam sa sarim peste partea cu suveniruri de ciocolata...



Atat de multe categorii incat iti venea foarte greu sa alegi...



Bineinteles ca m-am ales cu o ciocolata pe care am savurat-o pana la ultima bucatica.

Niciun comentariu: