duminică, 31 octombrie 2010

My boyfriend : Darius-Vladimir

Prin parcul Carol

Azi am iesit in parcul Carol cu mami si cu tati. A fost o superba zi de toamna, cu un soare zambitor ce ne trimitea raze caldute si imbietoare...



La inceput am fost ocupata cu piticii....



Dar dupa aceea am avut intalnire cu baieteii. De fapt doar cu un singur baietel - unul si bun. Darius Vladimir, este cu 3 saptamani mai mare decat mine, are cu 6 dintisori in plus fata de mine (0 barat) si poate sa manance mult mai multa mancare... A mai crescut fata de ultima data cand ne-am intalnit, dar nici eu nu cred ca am ramas mai prejos...



PS : El a trecut deja la diversificare mai intensa, mananca chiar si mancare gatita la biberon. Am vrut sa incerc si eu, dar pana m-am hotarat sa-i cer, el mancase aproape tot... Mi-a promis ca se revanseaza data viitoare si ma scoate la restaurant sa mancam impreuna, dar cu o singura condite : sa am si eu dintisori...

Niciun comentariu: