marți, 19 octombrie 2010

Spre bunici...

Pregatire de drum

Azi ne-am pregatit sa mergem la Fetesti la bunici. Am facut bagaje cat pentru o luna. Eram atat de fericita ca plecam..., incat imi rodeam unghiile de nerabdare. Abia aspteptam sa-i revad pe bunicii mei...



Totusi, ceva mi s-a parut suspect : prea avem multe bagaje. Ia stai ! Ce zi e azi ? Nu cumva e marti ? De ce plecam marti si nu asteptam sa vina weekendul...? Niciodata nu am plecat in timpul saptamanii la bunici....



PS: Parte din raspunsurile la aceste intrebari urma sa le aflu cateva zile mai tarziu... si nu erau deloc imbucuratoare... Ai mei plecasera in vacanta la Istanbul, iar pe mine m-au lasat in grija bunicilor. Noroc ca de cand mi-am dat eu seama ce se intampla si pana au revenit din concediu nu au trecut decat vreo cateva zile... Doua sau trei zile in care mi-a fost asa de dor de ai mei....

Niciun comentariu: