marți, 26 octombrie 2010

O saptamana grea...

De marti dupa amiaza (19 octombrie) si pana luni seara (25 octombrie), timpul a trecut foarte greu.... Am stat cu bunica, mi-a fost dor de ai mei... dar am si evoluat foarte mult.

Mananc singura




Am invatat cum sa tin biberonul de ceai sau de lapte in brate si sa mananc singura. Marele avantaj de a manca singura este liberatea de a alege....cat, cum, unde. E din ce in ce mai bine.


Stau mai bine in fundulet




Asta stiam deja, dar m-am perfectionat pe zi ce trecea... Intre timp am descoperit ofertele colorate de la supermarket. M-au atras din prima zi cand le-am vazut... a fost dragoste la prima vedere. Asa ca am inceput sa le molfai, sa le rup si sa ma joc cu ele....



PS: Luni seara parca am avut o presimtire si nu am adormit devreme ca de obicei. Parintii mei au venit din concediu, iar eu am fost in culmea fericirii... Suntem din nou o mare familie...

Niciun comentariu: