duminică, 1 septembrie 2019

Cetatea Enisala

Dupa ce am platit intrarea in cetate, a trebuit sa mai urcam ceva scari...



Privind in spate vedem de unde am venit... De aici nu se vede masina, e undeva in dreapta dupa deal..



Mai intai intram in cladirea muzeului si vedem o reconstituire grafica a fortaretei.



Dar si alte detalii privind planurile cetatii medievale.



Dupa cateva minute intram in cetate, iar eu am inceput explorarea.



Ma recunoasteti usor dupa sapca galbena.



Ne uitam un pic si dincolo de ziduri...



Poza panoramica spre Babadag, cu lacul si padurea



Imi place privelistea asa ca mi-am facut si eu o poza cu lacul Babadag care se varsa in cele din urma in mare...



Undeva in departare se afla insula Popina aflata in mijlocul lacului.



Poza panoramica: cetate, lac, canal, pasune si iarasi lac.



Iesim pe dupa zidurile cetatii si ne pregatim de plecare.



Avem ceva de mers pana acasa...

Niciun comentariu: