marți, 3 septembrie 2019

Cu caiacul

Noroc ca ne-a venit ideea sa ne plimbam cu caiacul prin delta Neajlovului. Mi-am adus aminte de Belgia si traseul de peste 10 km pe raul de langa Dinant.



Bine ca mi-am luat sapca, caci altfel ma batea soarele in cap rau de tot !



Si, am iesit in larg, nu mai apa vezi de jur-imprejur.



Am vazut in departare si lebedele...



Dar si stoluri de gaste si rate salbatice care isi iau zborul...



Acolo, in departare sunt si mai multe, dar ne-ar lua prea mut sa ajungem vaslind...



Ne multumin, in schimb, cu aceasta lebada gratioasa solitara, chiar de langa noi.



Asta cred ca s-a ratacit prin stufaris...



Iata si o psarare ce se odihneste pe un ciot iesit din apa.



Efectul de oglinda este superb, peisajul este de doua ori mai frumos.



Dupa vreo ora de vaslit, mai mult tati decat mine, ne indreptam usor-usor spre debarcader.



Urmeaza sa trecem pe sub podul de flori, altul decat cel cu tiroliana...



Si, ajungem sa-l vedem si pe cel mare, traversat in viteza de copiii ce se dau cu tiroliana peste lac.



Suntem un pic uzi pe pantaloni, dar experienta a fost de neuitat.

Niciun comentariu: